Track & Trace erg in trek bij skûtsjevolgers

De SKS wedstrijden trekken ook dit jaar weer veel bekijks. Naast duizenden skûtsjeliefhebbers op de wal en in bootjes langs het wedstrijdwater worden de wedstrijden ook via het Track & Trace systeem weer goed gevolgd. Na acht wedstrijddagen staat de teller al bijna op 60.000 live bezoekers via internet. In de beginperiode gaf de beperkte capaciteit via antennemasten soms de nodige problemen, maar KPN heeft alles in het werk gesteld om dit te verhelpen. Zeker de laatste wedstrijden waren daardoor weer over de hele wereld te volgen. Ook de komende wedstrijden waarin zal worden uitgemaakt wie de nieuwe SKS kampioen gaat worden, zijn live te volgen via de Track & Trace link op deze website.

Nog even het vermelden waard is het feit dat de dit jaar nieuwe Skûtsje app voor iPhone, ontwikkeld door het multimedia bedrijf Van der Let & Partners Identity uit Heerenveen, inmiddels 4290 keer is gedownload in de App Store. Afgelopen week stond deze app in de categorie Sport zelfs op nummer 2 in de hitlijst van gratis apps. Net achter de app van Voetbal International.

Klik hier voor het live volgen van de wedstrijden.