Wedstrijd Earnewâld afgelast

Nadat om 14:00 uur de witte vlag, wegens uitstel voor onbepaalde tijd, was gehesen, werd na ruim een uur besloten dat de wedstrijd werd afgelast. Er klonken drie schoten en de wit/blauw geblokte vlag kwam in het want van  startkotter De Zevenwolden. Wedstrijdleider Wietze Visser liet weten dat de omstandigheden het helaas niet toelieten. “Er heeft nooit langer dan 5 minuten wind vanuit dezelfde richting gestaan.”

Deze wedstrijd wordt volgende week dinsdag – 14 augustus – om 14:00 uur op de Hegemer Mar bij Woudsend ingehaald.

Sytze Brouwer | als schipper probeer je te allen tijde het hoofd koel te houden

Alle skûtsjes lagen aan wal in afwachting van het besluit van de wedstrijdleidingDe skûtsjes gingen niet van start

De skûtsjes gingen niet van start