Twee nieuwe SKS sponsors

Op vrijdag 5 februari 2010 zijn in de fabriekshal van de Dokkumer Vlaggen Centrale te Dokkum de eerste twee officiële subsponsorcontracten van de SKS ondertekend.

Het zijn Heineken en de Dokkumer Vlaggen Centrale die zijn toegetreden door de SKS-familie. Beide bedrijven zijn al jarenlang goede bekenden van bestuur en schippers van de Sintrale Kommisje Skûtsjesilen. Veel ouderen kennen nog de tijd dat de Heineken Bierboot opvallend aanwezig was bij elke wedstrijd en de Dokkumer Vlaggen Centrale is al sinds jaar en dag hofleverancier van de SKS wimpels.

Het komend SKS seizoen zullen zowel Heineken als DVC vertegenwoordigd zijn op de schepen van het SKS bestuur samen met afvaardigingen van de hoofdsponsors. Ook tijdens de jaarlijkse Rabo regatta zullen de nieuwe subsponsors promiment aanwezig zijn.

Per 2010 is binnen de SKS naast het hoofdsponsorschap van Rabobank en Interpolis ruimte voor een viertal subsponsorschappen.

Contractondertekening Subsponsors

SKS-bestuursleden en nieuwe subsponsors tijdens ondertekening contracten

vlnr: Hilda Boesjes-Beljon, Peter de Jong, Marc Elenbaas (directeur Regio Noord Heineken), Bouwe Westerdijk, Robert Jan Hageman (directeur Dokkumer Vlaggen Centrale), Henk Frankema