Ook slotwedstrijd skûtsjesilen wereldwijd te volgen via internet

SNEEK – De slotwedstrijd van het SKS skûtsjesilen, die aanstaande vrijdag plaats vindt op de Snitser Mar, is via track and trace te volgen via internet. Net als de eerste wedstrijd in Grou is de grote finale over de hele wereld live in beeld. Vanaf de home pagina van de officiële SKS-site wordt opnieuw een link gemaakt naar track and tracé van Geosports in Grou.
Tijdens de proef van zaterdag 19 juli, werd duidelijk dat de site van de SKS goed was toegerust voor de enorme belangstelling. Track and Trace van Geosports moest echter gelimiteerd worden op 5000 unieke bezoekers per keer. Dit houdt in dat om de zoveel tijd bezoekers tijdelijk werden “uitgeschakeld” om anderen de kans te geven om te kijken. Met ruim 35.000 unieke bezoekers was de belangstelling overweldigend. Vrijdag zijn alle systemen klaar voor heel veel belangstelling vanuit de hele wereld.