Oproep Skûtsje Journaal 2015

Deze week is de redactieraad van het SKS Skûtsje Journaal weer bijeen geweest om de onderwerpen voor de editie van 2015 te bespreken.

Ook dit keer houden wij weer een wedstrijd voor alle skûtsjeliefhebbers. De SKS bestaat 70 jaar en na de gedichten van vorig seizoen zijn we nu op zoek naaruw mooiste foto van de afgelopen 70 jaar SKS skûtsjesilen. Dat kan een foto zijn van 50 jaar geleden of van het laatste kampioenschap. Dat maakt niet uit. Wel is het belangrijk dat uzelf de foto heeft gemaakt of dat u in elk geval over de auteursrechten van de foto beschikt. Bovendien gaat u bij deelname aan deze wedstrijd akkoord met plaatsing van uw foto in het SKS Skûtsje Journaal 2015.

Stuur uw foto vóór 6 april 2015 naar: bianca@skutsjesilen.nl

Formaat 13×18 (300dpi), o.v.v. naam en adres en waar en wanneer de foto is gemaakt.