Slotavond SKS kampioenschap 2016

Het bestuur van de Sintrale Kommisje Skûtsjesilen dankt iedereen, die op welke wijze ook, een bijdrage heeft geleverd aan een machtig kampioenschap 2016!

Na de publieke prijsuitreiking van het Sulveren Skûtsje aan Douwe Jzn. Visser (Sneek) volgde de traditionele Slotavond voor de ‘skûtsjefamilie’. Alle veertien SKS schipper en hun bemanningen werden feestelijk in het zonnetje gezet voor hun tomeloze inzet tijdens de SKS wedstrijdenreeks.

Hayo Apotheker, burgemeester Súdwest-Fryslân, verraste CdK John Jorritsma, ter gelegenheid van zijn vertrek, met een prachtig aandenken.

Slotavond 2016

Op zijn beurt overhandigde CdK Jorritsma de provinciale waarderingsprijs, een plaquette, aan Ellen Wester voor al haar werkzaamheden binnen het SKS skûtsjesilen.

Slotavond 2016

De provinciale stimuleringsprijs, een cheque van 500 euro, ging naar de wedstrijdcommissie Elahuizen. Deze werd namens de commissie in ontvangst genomen door Jan Makkinga, SKS wedstrijdzaken.

Slotavond 2016

Arnold de Jong, directeur Bedrijfsmanagement bij Rabobank Sneek-Zuidwest Friesland, hield een speech namens de SKS hoofdsponsors Rabobank Interpolis.

Slotavond 2016

CdK John Jorritsma overhandigde namens de Provincie Fryslân de kampioensschaal uit aan Douwe Jzn. Visser (Sneek).

Slotavond 2016

Na alle plichtplegingen benoemde SKS-voorzitter René Nagelhout CdK John Jorritsma tot Lid van Verdienste van de SKS.