Rabo Interpolis Hurdsilerij | 10 juni a.s.

Op vrijdag 10 juni a.s. zal op de Snitser Mar de jaarlijkse Rabo Interpolis Hurdsilerij worden gehouden. Deelnemende teams van hoofdsponsors Rabobank en Interpolis én ook vertegenwoordigers en gasten van de SKS co-sponsors – Heineken, Poiesz Supermarkten, Clafis Maritiem en Van der Let & Partners – kunnen tijdens deze dag zelf ervaren hoe het is om met een wedstrijdskûtsje te zeilen.

Door loting worden de teams aan één van de veertien SKS-skûtsjes verbonden; daarop zullen beide wedstrijden worden gevaren.

Na de route- en wedstrijdbespreking zal om 11.00 uur de eerste wedstrijd van start gaan. Om 13.00 uur volgt een lunch in It Foarûnder, waarna de skûtsjes om 14.00 uur hun tweede wedstrijd zullen starten. De skûtsjes finishen rond 16.00 uur. Aansluitend volgt de prijsuitreiking.

Boven: Winnaars editie 2015 – Interpolis 3 Earnewâld

Foto: Martin de Jong