Skûtsje Journaal 2011

Het SKS skûtsjeseizoen is afgelopen weekend met de sprintwedstrijden in Heeg weer van start gegaan. Voor zaterdag a.s. staat de Waterpoortrace in Sneek op de agenda en vanaf Hemelvaart gaan de skûtsjes tijdens Lemmer Ahoy drie dagen lang op het IJsselmeer voor Lemmer de strijd met elkaar aan.

De SKS skûtsjes varen weer en dat betekent dat er ook weer van alles te melden is over die skûtsjes. Leuke verhalen over/met schippers en bemanningsleden, terugblik op het SKS kampioenschap 2010, interessante achtergrondinformatie over de skûtsjes en niet te vergeten bestuurszaken. Dit alles, en nog veel meer, is net als voorgaande jaren terug te vinden in het Skûtsje Journaal, de enige officiële uitgave van de SKS.

Skûtsje Journaal 2011

Het Skûtsje Journaal 2011 is te koop in de boekhandel, watersportwinkels en kiosken of via deze website onder ‘Bestellen’. Donateurs en ‘vrienden’ ontvangen het SKS Skûtsje Journaal 2011 via de diverse stichtingen.