Skûtsjewimpel 2012

Het is heel simpel:
Ook in 2012 steunt U het SKS skûtsjesilen met een wimpel!

Sinds 1971 brengt de SKS elk jaar opnieuw een Skûtsjewimpel in een andere kleurstelling en met het zeilteken van één van de veertien deelnemende skûtsjes uit. Door het kopen van deze wimpel leveren skûtsjesliefhebbers een vrijwillige bijdrage aan het in stand houden van het SKS skûtsjesilen.

Bezoekers aan wal betalen entree om de SKS wedstrijden te kunnen zien. Booteigenaren, die de wedstrijden vanaf het water rond het wedstrijdveld volgen, kunnen door het kopen van de Skûtsjewimpel laten zien dat ook zij willen meehelpen om de SKS skûtsjes in de vaart te houden. Dat houdt echter niet in dat de Skûtsjewimpel alleen voor booteigenaren is, want gelukkig kopen ook veel supporters aan wal een wimpel uit sympathie voor de SKS.

Om de prijs hoeft u het niet te laten; slechts € 10,00. De Skûtsjewimpel is verkrijgbaar bij VVV’s, jachthavens, watersportbedrijven, commissies, schippers en bemanningsleden. En tijdens de wedstrijden op verschillende locaties; ook zelfs op het water!

Klik hier voor meer informatie.

Depothouder Johan Modderman met de Skûtsjewimpel 2012