Toch postzegel met Sneker Pan

Douwe Visser krijgt Sneker Pan postzegel

Sneek 10 juli 2008 – De Sneker Pan is alsnog vereeuwigd op een postzegel. Zoals bekend kwam TNT Post eerder met een Sneker skûtsjezegel, waarop evenwel de Twee Gebroeders van Earnewâld stond. Dat vond het jubilerende Dicky van der Werf Fonds, de sponsorgroep van  de Pan bestaat 15 jaar, niet terecht. Daarom werd schipper Douwe Visser aan de vooravond van de wedstrijdserie 2008 een nieuwe postzegel met de Panne aangeboden. Ook de bemanningsleden kregen een velletje. En het nu al felbegeerde verzamelobject komt voor een zacht prijsje ook in de handel. Op de foto van links naar rechts schipper Douwe Visser, voorzitter Cor Reijenga van de Stichting de Sneker Pan en Karst J. Doevendans, voorzitter van het Dicky van der Werf fonds.