Oude traditie in ere hersteld

In het kader van het 100 jarig bestaan van het skûtsje De Sneker Pan heeft het bestuur van Stichting De Sneker Pan besloten om een oude traditie in ere te herstellen. Op zaterdag 23 maart wordt in Sport Restaurant de Stolp, aan de Smidsstraat 6 te Sneek, het Sneker Pan Bal georganiseerd.

Schippers, bemanningsleden, donateurs, leden van de Club van 100, sponsoren van het Dicky van der Werffonds, leden vanTeater Snits en liefhebbers van het skûtsje De Sneker Pan komen bij elkaar voor een gezellige avond. Op het programma staan o.a. Klaas Jansma, Rolling Home, optredens van Jelle B en dj Eddy van Netten, een veiling en een zeer verrassende presentatie uit het Iepenloftspul: “Drie Gebroeders”.

De zaal is open vanaf 19.30 uur, om 19.50 uur klinkt het 10 minuten schot en om precies 20.00 uur wordt de start van deze avond verzorgd door voorzitter Cor Reijenga.

Vandaag kunt u nog kaarten voor deze avond (€ 7,50 per stuk) bestellen door te bellen met 0515-424044, Sport Restaurant de Stolp.
Op de avond zelf betaald u € 10,00 aan de kassa, indien er nog kaarten zijn.