Volg de Rabo regatta live via Internet

Vorig jaar heeft de SKS getest met wedstrijden live via het internet. In 2010 zal de SKS die service verder uitbreiden. Samen met My-Laps is ervoor gekozen om elke wedstrijd van het kampioenschap via het internet te vertonen.

Als toeschouwer zult u elke dag op deze site een link naar de wedstrijd vinden. Klikt u daarop dan opent een nieuw scherm en kunt u de wedstrijd volgen. U kunt inzoomen zover u wilt en de strijd tot in detail volgen.

De applicatie is nog niet geschikt gemaakt voor vertoning op mobieltjes of Iphone.  Om druk op het telecom netwerk niet groter te maken dan nodig is verzoeken wij toeschouwers dan ook om tijdens de wedstrijden niet via hun mobiel of Iphone te proberen om de site te benaderen.

Tijdens de RABO Bank regatta op 2 juli zal er getest worden met de applicatie.

U kunt de 2 wedstrijden van deze dag volgen:

RABO bank Race  2 July 2010

Race 1